17 januari 2009

17 januari

Nu är jag hemma efter ett dygn på jobbet! Några kanske undrar vart jag jobbar med sådana arbetstider? Ju jag jobbar som sjuksköterska i ambulans så jag arbetar alltid ett dygn. Natten var lugn så jag har sovit, lite ovanligt för att vara en fredag!
Igår kväll så dukade vi fram en ostbricka och alkoholfri cider till Let´s dance och vi fick äta i ca 15 minuter innan vi fick larm men det var gott det vi hann att få i oss!
Har suddat mina kollegor då jag glömde att fråga om det var ok att lägga ut bilden.

Idag blir det Mamma Mia med mamma, syrran, mostrarna och tjejkusinerna i en liten biosalong. Bilder kanske kommer imorgon om jag hinner jobbar ju dygn i morgon igen, annars kommer bilderna på måndag!
Ha en skön lördag kväll!
Lena

9 kommentarer:

Jane.D sa...

När jag läste det här inlägget och såg bilden, kände jag att jag bara måste få säga TACK för det fantastiska jobb som du och dina kollegor gör.

Anonym sa...

aha..det var så det var...ja, jag funderade lite på dygnsarbetet...då har vi nog gemensamma bekanta..känner några i kåren i Dalsland :)

Lenalandis sa...

Ja så var det, men jag jobbar inte i Dalsland utan i Värmland men jag känner några i Dalsland också! Nu ska jag och titta på mamma Mia det ska bli kul!
Krya på dig!
Lena

Anonym sa...

Lena, du kanske har plockat upp mig någon gång ;D

Skönt att jobbturen är avklarad!

Anonym sa...

Hihihi vad mysigt ni har. Synd att ni behövdes:-(
Ps,tack för kommentaren :-)

Anne sa...

Hej
du har en utmärkelse att hämta på min sida om du vill.

Kram Anne

Saawan sa...

Vilka fina vardagsbilder du tar för projektet, tack för inspirationen!

Anonym sa...

Otur att ni bara hann börja titta, men tur att ni finns! :) Roligt med sådana vardagsbilder, precis som Saawan skrev tidigare...

FruGrip!! sa...

WoW! Vilket spännande jobb du har!!
Och du har även en bloggaward hos mej att hämta!
Kram Cissi