01 februari 2009

1 februari

Jobbat en hel del inatt så jag har sovit hela förmiddagen och eftermiddagen. Sedan bar det av till Säffle för att titta på sonen när han spelade hockey. Äntligen vann de och det mot Karlskoga. Det var skönt för de måste ha lite vinster nu för att hålla sig kvar i Div 2.

Passade på att testa min mobilkamera och det blev hyfsade bilder för det är inte lätt att fota i en ishall. Jag satt längst upp på läktaren och spelarna står ju som sagt inte still på isen så det blir ju folk i rörelse hela tiden.




Nu är jag ledig ända tills på torsdag det är skönt!

Nu LenaK har jag läst färdigt din bok den var jättebra du måste skriva fler böcker! Kanske en om livet på Vintersol hahaha! Ett boktips till er som vill läsa en roman av Lena Käld klicka på länken så hittar ni till hennes blogg väl värt ett besök!

Bilden lånad från Lenas blogg.

Tjillevippen!
Lena

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du gillade boken Lena :D Jag har några på G en är näst intill klar men slutet är kvar och det innebär att jag måste läsa hela manuset för att få till slutet bra...suck! Så jobbigt att läsa samma manus så många gånger men så blir det om man inte skriver allt på en gång eller har extremt bra minne ...hahaha fast jaggillar storryn så så hemskt är det inte att behöva skumma igenom en gång till. Denna tilltänkta bok handlar inte om någon som är funktionshindrad. Jag ville göra något helt annat något som inte alls är jag så det blev en ganska otäckt drama om en kuvad kvinna. Jag har låtit henne bo i Kil där jag kan omgivningarna som bäst så risken finns ju att folk tror att det är ja! fast det kanske gör att något förlag blir intresserat så isf kan jag bjuda på det men verkligheten är då absolut inte så...hahaha fast du känner mig och vet att jag är nog så långt i från kuvad man kan komma!

Ser att du fotar med nya telefonkameran. Det blir ju riktigt bra bilder med denna!

Kul att killarna vann! :D

Ha en fin dag och start på nya veckan!

Kram