12 februari 2009

12 februari

Igår var jag på fotoklubben och bedömde bilder från en annan klubb de hade en intern tävling som vi bedömde. Det var inte lätt men kul. Vi diskuterade mycket kring bilderna och man kommer nog lära sig mycket vid dessa bedömningarna. På lördag ska vi ut i Åmål och fotografera det ska bli kul hoppas vädret blir bra bara.

Igår så experimenterade jag lite här hemma. Tog lite bilder på några blommor jag köpt. Det är inte lätt det här med exponeringar så färgerna blir naturliga. Men det är bara att fortsätta träning ger ju färdighet säger de lärda...





Idag skiner solen vad skönt!
Lena

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilka bilder du tagit, toppen bra :D

Kram

Anonym sa...

Mittenbilden på Gereran var urläcker! Så roligt med kurs....avis är jag...men får väl fortsätta att knäppa ändå :)

Anonym sa...

Jättefina bilder. Är urdålig på att fota, men övar mig o kpllar på andras.