18 mars 2009

18 mars

Idag har jag varit och grattat Alma hon fick lite scrapbooking papper och dekorationer. Jag hade även gjort en liten princesstårta i filt som hon fick istället för ett kort. Jag visade Alma hur jag gör denna ros Alma fixade snabbt att göra en egen i lila.
Vi gick ut och åt lunch och det blev en kebabsallad för mig med lite sås.

När jag kom hem skrev jag ut bilden som jag har till header i A4 till klubbtävlingen men oj så många fina bilder alla hade med. Det blir tuff konkurrens om priserna.

Jag har även hunnit med ett möte med damsektionen. Jag höll på att glömma att jag faktiskt var duktig och var ute och gick i morse. Tyvärr fick jag skoskav så det blev bara en halvtimmes promenad men nu har jag köpt skavsårs plåster så jag kan ta en timmes promenad innan jobbet imorgon.

Ja då är det jobb imorgon igen börjar åtta och jobbar ett dygn jag hoppas jag får sova lite på natten för jag har tänkt att åka med några kompisar till Ikea på fredag. Men jobbar jag hela natten så får jag sova istället så vi får se vad det blir. Det är det som är kul med mitt jobb för man vet aldrig vad som kommer hända vilka man får möta.

Tjillevippen!
Lena

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig blogg!!! Kommer gärna hit felr gånger!!

Anonym sa...

Ja nog måste du ha ett spännande jobb!

Din header är kanon snygg!! Idag äntligen fick vi vårt 50 mm fasta objektiv! Ska bli kul att fota med detta...

ha en godnatt, kramiz