11 juni 2009

11 Juni

Igår var jag i Göteborg med kompisar och shoppade. Vi åt och drack gott på en La Gondola på Avenyn sedan innan vi åkte hem så satt vi på en pub och sippade Rosévin i solen.

Idag har min dotter avslutnings middag. Hon och hennes kompis gjorde sig i ordning hemma hos oss. Jag passade ju på att ta några bilder men det var inte lätt det var molnigt.

Jeanette min dotter.

Jeanette och hennes kompis Sofie.

Sofie.
I morgon blir det den blomstertid nu kommer i kyrkan och på eftermiddagen ska vi hänga blommor på några studenter.

1 kommentar:

Lena sa...

Vilka fina kort! Hon är vacker din dotter och kompisen med.

Vad skoj att du fått beviljat vintersol resa!!

Jag har sökt men har inget hört ännu...undra om min ansökan kommit i rätt händer?! Vill också komma iväg på rehabresa :)
Kram