29 augusti 2009

Idag är vädret konstigt solen skiner och det regnar. Jobbade i natt så jag är lite sliten så det blir inte mycket gjort idag ska ju jobba dygn imorgon också.

Gjorde en liten resväska till en arbetskompis som hon ska ge bort.
Blev rätt nöjd faktiskt.



Nästa vecka är fullbokad ska till tandläkaren och besiktningen undrat vilket som blir dyrast? Har ju en tand som är sprucken och jag hoppas att tandläkaren kan fixa den annars måste jag dra ut den och sätta in en ny antingen brygga eller titanskruv. .... dyrt vilket som...

Bilen har varit på verkstad så där hoppas jag inte på några överraskningar...

Ha en bra helg!

2 kommentarer:

Lena sa...

Vilka fina kort och pyssel du gör!! Min Hanna har blivigt förtjust i din hobby som jag glömt namnet på...hahaha Fy så dyrt det är att köpa grejs för att kunna göra snygga kort fast allt måste man så klart inte köpa på panduro :)

Vi kom inte så långt med vår båt i sommar...regn, regn och en massa projekt hemma! Fast nästa sommar så kommer vi iaf inte ha lika många projekt och kanske kan man få lite mindre med regn då :D

Kram

emily sa...

men åååååh vilken söt!!